Araşdırma: Z nəslinin xəbər mənbəyi TikTok-dur


Yeni bir araşdırma göstərir ki, məlumatlı olmağa çalışan Z nəsli, gündəlik başlıqları ilk növbədə başqalarının həzm etməsinə və şərh etməsinə üstünlük verir.

Turkustan.az xəbər verir ki, Business Insider-in məlumatına görə, Google tərəfindən aparılan araşdırma gənclərin ənənəvi mənbələr əvəzinə sevimli təsir edənlərin sosial media paylaşımlarına və şərh bölmələrində kütlənin fikirlərinə etibar etdiyini göstərir.

Yeni tapıntılar nəsil Z və getdikcə daha çox yaşlı amerikalıların xəbərlər üçün ən yaxşı mənbə kimi TikTok-a müraciət etdiyini göstərən bir neçə araşdırmadan sonra gəlir.

Onlayn siyasətə və qütbləşməyə diqqət yetirən Google törəmə şirkəti Jigsaw-da tədqiqatçılar uzun müddətdir ki, Z nəslinin xəbər mediasını necə istehlak etdiyini və onlarla necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu öyrəniblər.

Araşdırma nəticəsində məlum olub ki, Z nəslinin əksəriyyəti faktiki məlumatları yoxlamağı və saxta xəbərləri ayırd etməyi bilsə də, bunu özləri etmirlər. Onlar inanırlar ki, internetdə izlədikləri insanlar onlar üçün hər hansı saxta xəbəri üzə çıxaracaqlar. Onlar həmçinin ianə və ya abunəlik tələb edən reklamlar və ya pop-uplar olan xəbər səhifələrinə etibar etmirlər.

Bir çox gənc, insanların məqalədən nə götürdüyünü və necə reaksiya verdiklərini görmək üçün şərhlər bölməsinə keçməzdən əvvəl başlığı oxuduqlarını, lakin çox uzun müddət sürüşdürməli olsalar, şərhi atlayacaqlarını qeyd etdilər.

Bir mənbəyə etibar edib-etmədiklərini müəyyən etmək və ya xəbərlərdən götürməli olduqları şeyi emal etmək əvəzinə, əksər Gen Zers təsir edənlərə məlumatları həzm etməsinə və onlara izah etməsinə icazə verir.

Jigsaw-un tədqiqat rəhbəri Beth Goldberg Business Insider-ə deyib: "Gen Z, etibar etdiklərini autsorsing edəcək sevimli təsir edən qrupa sahib olacaq və onlar bu insanların dediyi hər şeyə inanılmaz dərəcədə sadiq olacaqlar".

Lakin Z Gen tənbəl deyil, tədqiqatçılar deyirlər ki, onlar mədəni reaksiyaları ölçmək və mədəniyyətin ləğvinə məruz qalmamaq üçün çoxsaylı perspektivləri və birinci şəxs təcrübələrini eşitmək istəyirlər.

Qoldberq qeyd edib ki, "Ləğv mədəniyyəti onlar böyüdükdə böyük bir şeyə çevrildi. Onlar öyrədilib və bunun qarşısını almaq üçün necə çıxış edib, necə çıxış etməməyə diqqət yetiriblər".

Bununla belə, Z nəslinin bəzi şeyləri təkbaşına araşdırmağa üstünlük verdiyi vaxtlar olur. Pəhriz və sağlamlıq məlumatlarına gəldikdə, gənc yetkinlər böyük populyasiyaların məlumatlarına və ya bir nəfərin birinci əldən təcrübəsinə etibar etməkdənsə, bunu birinci əldən keçirməyə üstünlük verirlər.

Eltac Zülfüqaroğlu/Turkustan.az


MANŞET XƏBƏRLƏRİ