Z nəsli nə yeyir? – Maraqlı ARAŞDIRMA


Z nəslinin fındıq, qurudulmuş meyvə və qəlyanaltı üstünlükləri dünya səviyyəsində qurudulmuş meyvələr və qoz-fındıq üzrə ən yüksək məsləhət platforması olan Beynəlxalq Qurudulmuş və Fındıq Meyvələr Konqresində açıqlanıb.

Z nəsli bitki mənşəli protein, enerji, vitaminlər və lif ehtiva edən sağlam qidalara üstünlük verir.

Ege Qurudulmuş Meyvə və Məhsullar İxracatçıları Birliyinin sədri Mehmet Ali Işık, Beynəlxalq Qurudulmuş və Fındıq Meyvələr Şurasının (INC) Latın Amerikasında Z nəslinin qida üstünlükləri ilə bağlı geniş bir araşdırma apardığını, fındıq və qurudulmuş məhsulların istehlakına diqqət yetirdiyini söylədi. meyvələr.

Işık araşdırma nəticələri haqqında məlumat verərkən, "Z nəsli bitki mənşəli zülal, enerji, vitamin və lif ehtiva edən sağlam qidalara üstünlük verir. Bu, sənayemiz üçün böyük bir üstünlükdür. INC-nin araşdırmaları Z nəslinin qoz-fındıq və qurudulmuş qidalar istehlak etdiyini göstərir. Argentina, Braziliya, Çili və Meksikada aparılan araşdırmalara görə, Z nəsli fıstıq (yüzdə 99), badam (yüzdə 97) və qoz (yüzdə 94) istehlak edir. ) istehlakı yüksəkdir”. dedi.

INC Türkiyə nümayəndəsi Ahmet Bilge Göksan da araşdırmanın nəticələri ilə bağlı bunları paylaşıb:

“Z nəslinin ən çox istehlak etdiyi qoz-fındıqlar fıstıq, badam və qozdur, daha sonra anakardiya, fındıq və püstədir. Qurudulmuş meyvələr arasında kişmiş, qurudulmuş zoğal və gavalı öndə gedənlərdir. "Qəlyanaltı nəsli" olaraq bilinən Z nəslinin 96 faizi yeməklər arasında qəlyanaltı istehlak etdiklərini və qatıq, süd məhsulları və təzə meyvələrə üstünlük verdiklərini bildirdi. Fındıq və quru meyvələrin istehlakını artırmaq üçün INC marketinq kampaniyalarında onların istifadəsinə və sağlamlıq faydalarına diqqət yetirməyi tövsiyə edir. INC, hədəf auditoriyanın diqqətini cəlb etmək üçün 3D animasiya və süni intellekt texnologiyasını özündə əks etdirən bir sıra videolar olan NutTunes-u təqdim etdi. “Kampaniya sosial mediada hər bir bazara məxsus məzmunla dərc olunacaq”.

Göksan, Z nəslinin tendensiyaları təyin etmə gücünə sahib olduğu üçün gələcək 10 ilin ən əhəmiyyətli nəsli olduğunu ifadə edərək, "INC, qoz-fındıq və quru meyvələrin istehlakı ilə Z nəsli arasında sağlam qidalanmağı dəstəkləməyi hədəfləyir" dedi. TINC qoz-fındıq və quru meyvə sənayesi üçün beynəlxalq çətir təşkilatıdır. Onun üzvlərinə 80-dən çox ölkədən 850-dən çox qabıq və quru meyvə sənayesi şirkəti daxildir.

Eltac Zülfüqaroğlu/Turkustan.az


MANŞET XƏBƏRLƏRİ