Tələbə və müəllimlər özlərini hazır hesab edirlər, ekspertlərin gözləntiləri də müsbətdir: “Artıq təcrübəmiz var”
Paytaxtımız noyabrın 11-dən 22-dək keçiriləcək BMT-nin İqlim Dəyişikliyi üzrə Çərçivə Konvensiyasının Tərəflər Konfransının 29-cu sessiyasına (COP29) ev sahibliyi edəcək. Bu, hamının diqqətini ölkəmizə cəlb edən genişmiqyaslı tədbirdir. Eyni zamanda, şəhər sakinlərinin həyatına düzəlişlər edir: bəzi marşrutlar dəyişəcək, noyabrda iş günlərinin və istirahət günlərinin ardıcıllığı dəyişdirilib.
Tədbir zamanı bir çox əməkdaş distant işə keçdiyi üçün dövlət qurumlarının iş saatları da dəyişəcək. Nazirlər Kabinetinin qərarına əsasən, distant rejim yerli ali məktəblərin, eləcə də Bakı, Abşeron və Sumqayıt şəhərlərində yerləşən orta ixtisas və peşə təhsili müəssisələrinin tələbələrinə də şamil edilir.
Vətəndaşlar hələ də koronavirus pandemiyası zamanı bu cür təhsilə keçidi xatırlayırlar. Ancaq o zaman bu metod ölkənin hər yerində və kifayət qədər uzun müddət təqdim edildi. O dövrdə distant təhsil sistemi tamamilə kobud idi, buna görə də uğursuzluqlar baş verirdi. Bir çox məktəbli və tələbələr internetlə bağlı problemlərdən şikayətlənirdilər: bəzilərində sürət zəif idi, digərlərində isə sadəcə yox idi. Texniki avadanlıqla bağlı da çətinliklər yarandı: bəzilərinin planşetləri və noutbukları yox idi. Əsasən bölgələrdə olan tələbələr belə çətinliklərlə üzləşsələr də, Bakıda da bu müddətdə tam təhsil ala bilməyənlər az deyildi.
Bu dəfə bu format yalnız Bakı, Sumqayıt və Abşerona, üstəlik də qısa müddətə təsir edəcək. Bəs hazırda təhsil sistemimiz nə dərəcədə hazırdır və tələbələr, müəllimlər, ekspertlər tədrisin iki həftə ərzində sırf onlayn olacağına necə yanaşırlar?
AYNA-ya danışan tələbələrin əksəriyyəti bu təşəbbüsə kifayət qədər yaxşı yanaşır. Ən azı tıxaclarda vaxt itirməyə ehtiyac olmayacaq. Yeganə narahatlıq: zəif internetdir. Həmsöhbətlərimizin qeyd etdiyi kimi, avqust ayından internetin qiymətinin xeyli artmasına baxmayaraq, onun keyfiyyəti heç də yaxşılaşmayıb. İnternetin vaxtaşırı yox olması ilə bağlı şikayətlər var.
Bəzi müəllimlər də bir çox tələbənin COP29-a könüllü kimi qeydiyyatdan keçdiyini və təşkilati tədbirlərdə iştirak edəcəklərini bildiriblər. Amma buraxılmış dərsləri necə kompensasiya edəcəkləri hələ bəlli deyil. Ola bilsin ki, onlar üçün əlavə dərslər keçiriləcək, lakin bu barədə hələ heç nə məlum deyil.
Təhsil ekspert Elşən Qafarov AYNA-ya söyləyib ki, dərslərin bu formatda keçiriləcəyi təhsil müəssisələrində müvafiq dərs planı hazırlanıb: “Hesab edirəm ki, pandemiya dövrü ilə müqayisədə internetin keyfiyyəti ilə bağlı vəziyyət xeyli yaxşılaşdığı üçün heç bir problem yaranmamalıdır”.
Təhsil eksperti Səbinə Əliyeva da əmindir ki, yerli universitetlər COP29 dövründə onlayn dərslər keçirməyə hazırdır: “Artıq koronavirus pandemiyası zamanı əldə edilmiş müvafiq təcrübəmiz var. Bir tərəfdən, o zamankı çətin vəziyyəti nəzərə alsaq, təbii ki, acı olsa da, digər tərəfdən faydalı olduğu ortaya çıxdı. Təhsil sistemi mövcud nöqsanları nəzərə alaraq boşluqları doldurmağa çalışırdı ki, bu da sonradan lazımi həcmdə biliklərin əldə edilməsinə maneəyə çevrildi. Onda distant təhsilə keçid kortəbii idi, indi isə planlı nəzərdə tutulub. Bakıda hansı əlamətdar tədbirin keçiriləcəyini nəzərə alsaq, hər kəs yaxşı nikbin əhval-ruhiyyədədir və hesab edirəm ki, distant təhsillə bağlı heç bir çətinlik olmayacaq”.
Təhsil Nazirliyi yanında İctimai Şuranın üzvü Nadir İsrafilov da AYNA ilə söhbətində nikbinliyini ifadə edib: “COP29 qlobal miqyasda əlamətdar hadisədir və əgər universitetləri və peşə təhsili müəssisələrini distant təhsilə keçirmək qərarı verilibsə, bunun bütün tərəfləri nəzərə alınıb. Universitetlərimiz artıq təcrübəyə malik olduqları üçün bu cür təhsilə hazırdır. Bəzilərində mütləq bunun üçün bütün lazımi avadanlıq var. Amma məsələ ondadır ki, belə qurumların hamısı onlayn tədrisə tam hazırdırmı”.
Müsahibimiz distant təhsilin bəzi üstünlüklərinə baxmayaraq, hələ də ənənəvi təhsili tamamilə əvəz edə bilməyəcəyini vurğulayıb.
Lakin bu, müasir dünyada getdikcə daha çox tələb olunan təhsilin mühüm formalarından biridir. Biz bunu təkcə fors-major vəziyyətlər və ya hadisələr zamanı deyil, davamlı olaraq xatırlamalı və onu təkmilləşdirməyə çalışmalıyıq. İl boyu texniki məsələlərə, xüsusən də tələbələr üçün internetin sürətinə və əlçatanlığına, həmçinin distant təhsil üçün zəruri qadcetlərin olmasına diqqət yetirmək lazımdır.