Bu qida beyni gücləndirir: Gündə 4 ədəd...

Bu qida beyni gücləndirir: Gündə 4 ədəd...

Beyin bədənimiz üçün çox vacibdir. Həm fiziki, həm də idrak baxımından yaşamaq üçün ən dəyərli orqanlarımızdan biridir. Buna görə də beyni aktiv və sağlam saxlamaq da böyük əhəmiyyət kəsb edir. Amma yaşlandıqca fitnəni saxlamaq çətinləşir. Xüsusilə qidalanma və həyat tərzimiz beyin sağlamlığımda böyük rol oynayır. Bu səbəbdən zehnimizi gümrah tutmaq və beyin funksiyalarımızı aktiv saxlamaq üçün edə biləcəyimiz ən ideal işlərdən biri də istehlak etdiyimiz qidalara diqqət yetirməkdir.

Zehnin aydınlığını və beyin funksiyalarının fəaliyyətini qorumaq üçün istehlak edə biləcəyimiz qidalardan biri də tez-tez istehlak edilən qozdur.

İllərdir üzərində çoxlu araşdırmalar aparılan qozun beyin sağlamlığına təsiri sübuta yetirilib.

XƏSTƏLİKLƏRƏ BÖYÜK TƏSİRİ

Elmi araşdırmalar göstərir ki, nə yediyimiz və necə yediyimiz beyin sağlamlığı üçün vacib faktordur, həmçinin Alzheimer kimi beyinlə əlaqəli xəstəliklərə birbaşa təsir göstərir.

Məlumdur ki, qozun müntəzəm olaraq pəhrizinizə daxil edilməsi yaddaş itiləyici təsirə malikdir.

MIND pəhrizi beyin sağlamlığına gəldikdə çox perspektivli bir pəhrizdir. Hipertoniyanın qarşısını almaq üçün istifadə edilən Aralıq dənizi tipli pəhriz və DASH pəhrizinin kombinasiyası kimi tətbiq edilir.

Çoxlu omeqa 3 yağ turşuları, antioksidantlar və folat kimi beyin sağlamlığını dəstəklədiyi bilinən qidalarla doludur.

MIND pəhrizində 10 kateqoriya var. Bununla belə, qoz-fındıq bu siyahının başındadır.

Mütəxəssislər həftədə ən az beş gün yarım stəkan qoz-fındıq yeməyin orqanizmi sağlam yağlar, bitki mənşəli zülallar, antioksidantlar və liflə təmin etməkdə təsirli olduğunu deyirlər.

Bəs beyin sağlamlığı üçün hansı qoz-fındıqların ən təsirli olduğunu necə bilirsiniz?

Beyin sağlamlığını dəstəkləməyə gəlincə, hər cür qoz beyin sağlamlığınız üçün faydalı olsa da, qoz ən təsirli olanlardan biridir.

QOZ BEYNİN SAĞLAMLIĞINI MÜXTƏLİF YOLLARLA DƏSTƏKLƏYİR

İnsanların beyin sağlamlığını yaxşılaşdırmaq və yaxşılaşdırmaq üçün edə biləcəyi bəzi şeylər var. Bu mövzuda aparılan araşdırmalar göstərir ki, qozun diyetə daxil edilməsi aşağıdakılara təsir edə bilər:

Xüsusilə yaşa bağlı koqnitiv pozğunluğu olan yüksək riskli qruplarda bilişsel funksiyaların və yaddaşın yaxşılaşdırılması.

Demansın inkişafına səbəb ola biləcək risk faktorlarından olan ürək-damar xəstəlikləri və 2-ci tip diabet kimi xəstəliklərin ehtimalını azaltmaq.

Hazırladı: Eltac Zülfüqaroğlu/Turkustan.az


MANŞET XƏBƏRLƏRİ